17 Nisan 2009

Ve Sude...


Eve geldiğimde bana sıkı sıkı sarılması tüm stresi alıp götürüyor, bu olağan zaten... Doğdu doğalı bu mucize hiç bitmeden sürüyor...

Kuru kalemleri sürekli kalemtraşla açıyor, ben de "sen kullanamadan bitecek bunlar" dedim, klasik kadın vıdı vıdısı yaptım yani, "off anne offff beni hep sinirlendiriyorsun, çok kızıyorum" elindekileri çarpıp gitti. Dakika 1 gol 1...Neyse sonradan toparladık, bana yardım etti hem yemekte hem sonrasında, bulaşıklarla uğraşırken bir ara kayboldu, sonra koşarak geldi, "anne bak pijamaları giydim"

Sen bir harikasın, bana mucizesin, teşekkür ederim...

Sabah sarmaş dolaş kalkıp uyandırabilmenin sırrı:

*Sude bugün etek giymek ister misin?

*Eveeeett, yehoooooo (evet aynen böyle yankeeleniyor :) )

Ve 20 dk.da anne-kız aşağıda hazırdık.

Haftasonu bir değişiklik yapacağım kendimde, Sude'nin de saçlarını kestirmeyi düşünüyorum (hhheeeyt, Sude ve saç kestirmek, tavsiye ederim badem yağı, saç bakım yağı, cidden Sude'de işe yaradı) bana onay verdi prenses, kendisininkisi ise en kısa Dora'nınki kadar olabilirmiş. Dora ve kuzeni ve N.G. cdlerimiz, belgesellerimiz sayesinde benden daha çok hayvan ismi biliyor. Geçenlerde bana kambur balinalarla ilgili ve kelebeklerin sümük gibi yapışkanlarıyla ilgili bir şeyler anlattı, inanmadım, hı hıladım fakat sonra belgeseli izlediğimizde:
"Anne bak, bir de bana kafanı sallamıştın, doğru muymuş hoşşşiiik?"

Hiç yorum yok: