21 Eylül 2005

SLIDING DOORS


İzlemiş miydiniz o filmi? Büyük bir şehirde yaşayan bir kadın metroya yetişirken bir anda metro kapısını yakalıyordu ya da kaçırıyordu, ve bu "sliding doors" farkı ile hayatında kaçırdıkları-kazandıkları 2 ayrı bölümde anlatılıyordu.
Hayatlarımızın bıçak sırtında olması acaba bu mu? Pazartesi günü ofisimde otururken arkamdaki pencereden bir domuz kurşunu pencereden girdi, çıktı, 3 duvarı delip geçti ve yere çakıldı, daha dik çalışıyordum ya da o anki gibi bilgisayarıma yamulmuş müşteri şikayetimle uğraşıyordum, ya parçalarımı yerden topluyorlardı ya da o anki gibi ellerim ensemde çıkmaya çalışıyordum ne olduğunu idrak edemeden... Tek hatırladığım burnumdaki kızımın kokusu ve O'nu bir daha görememek, koklayamamak korkusu...

2 yorum:

Doruk dedi ki...

Aliye bu yazdığın gerçek mi? ÇOk ama çok geçmiş olsun. Allah seni yavruna bağışlamış.

Sudiş dedi ki...

Burcu ne yazık ki evet, tamamen gerçek bir olay, kafamı kaldırmış çalışıyor olsaydım ya da ayakta olsaydım, ki çoğu zaman öyleyimdir, neyse düşünmek bile istemiyorum artık.
Bu arada ziyaretin için teşekkürler canım, ayrıca geçmiş olsun dileklerin için de, hepimiz bıçak sırtında yaşıyoruz o yüzden yaşamın tadını çıkarmalı, anları kaçırmamalı...