23 Eylül 2005

"AYİYE DELL"




Bahsetmeyi unuttum, prensesim ilk kez 21 Eylül'de bilinçli olarak annesine "anneee" dedi telefonda, annesi de mest tabi...
Bir de Pazar günkü "unutulmazımız" var, çamaşırları asarken Sude'nin balkona çıkmaması için demir kapıyı kapatmıştım, aralardan başını uzatarak siteye bağırıp çağıran prensesim sonunda sabredemedi ve "Ayiye deell" dedi, Aydın ve ben ise şok olduk, bilinçli 2 kelime ile bir cümle kurduk, bol bol "baba ditttiii, abiiii dittiii, babaaaa beee" gibi cümlelerin yanında canı istemediği zaman ağzını bıçak açmayan inatçı mı inatçı bir prensesim var ve ben yine her zamanki gibi gözüm saatte bekliyorum, beş olsa da prensesime kavuşmak için yola çıkabilsem?

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Aliyecim masallah, yavrun Suden pek tatli allah saglik afiyet versin uzun ömür ve mutlu basarili bir gelecek ne kadar gurur duydugunu tahmin ederim canim.
Sevgiler

Sudiş dedi ki...

Özgülcüm ilk ziyaretin ve bu güzel sözlerin için hem kızım hem de kendi adıma teşekkürlerimizi sunup hoşgeldin diyoruz sana.
Umutlarım ve çabalarım bu mutluluğumun, kızımla ilgili paylaşımlarımın bundan ne bileyim 40 sene sonra bile artarak devam etmesi. Umarım başarabiliriz hepimiz...