15 Eylül 2005

İlknur'a sevgiler buradan (ve tabi fasulyelerine)

Sude'nin bebek sitesindeki günlüğünden alıntıdır aşağıda, bebeğim bugün mutlu mu mutlu bir haber aldım İlknur Teyzenden, ah keşke elimde olabilseydi de Almanya'da kapısına dayanabilseydim elimde kocaman sıcacık et suyuyla yapılmış şöyle enfes bir yayla çorbası ile, inşallah gün gelir de bir gün görüşme imkanını bulabilirsek İlknur ile aklımın bir köşesinde kazılı olsun mümkünse, malum senin de en sevdiğin çorba di mi prensesim?
Aklımda devamlı bir 23 Nisan kutlu olsuuuun şarkısı var, şimdi gidip blogspotumuzda da duyurmak istiyorum en güzel çığlıklarla, ha geldi ha gelecek, eh gelmedi ,test yapılacak, test sonucu, yok erken ultrasonu bekleyelim, yok damlalar yetmez keseyi görelim, yok kese yetmez kalp atışlarını görelim derken İlknurcumun fasulyelerinden bir tanesinin kalp atışlarını duyduk, ötekisi ise abisi ya da ablasını zevkle takip ediyordur umarım, doktoru bir hafta sonra görelim, o daha küçük demiş... İlknur ile forum sayesinde tanışmamız ve nasıl diyeyim? Yüzünü görmesem de her sesini duyuşumda sanki çocukluğumuz bile beraber geçmiş gibi rahatça konuşarak dertleşmemiz, hele hele içimizdekileri aktarırken sabırsızlığımız yüzünden, heyecanımız ve mutluluğumuz yüüznden, dudaklarımızın zihnimize yetişememesi yüzünden kelimelerimizin birbirine karışması... içten duygular bunlar ve biliyorum ki eminim ki hepsi de karşılıklı... Acısını duyduğumda nasıl tepki vereceğimi bilemeden paylaşmak istedim, en hassas olduğumuz dönemler ve gerçekten bir annenin halinden ancak yine bir anne anlar ama acısının biz binde birini bile tatmadık ki elimizden geldiğince ortak olmaya, güzel kalbinin fazla yorulmamasına çalıştım binlerce km. uzaktan, Sude'ye her bakışımda her kızışımda, azıcık ağlasa, azıcık özlesem, azıcık burnu aksa İlknur Teyzesini hatırlattım hem ona hem bana ve de bana olan öğüdünü, aklımdan çıkarmadığım öğüdünü, o günden sonra annecim dedim bak hadi ikimiz de dua edelim, sen şimdilik konuşamıyorsun, o yüzden bunu da seve seve senin yerine yaparım dedim ve dua ettik Onlar için, çok şükür şimdilik dualarımızın bir kısmı tuttu, eminim bizim yüreklerimiz gibi kim bilir kaç yürek vardı, herşeyden öte biizm yüreklerimizden öte İlknurun, Hiranın ve babalarının dilekleri vardı, çok şükür bu kadar mutluluk bile yaşaması nasipmiş arkadaşımın, umuyorum ki, dualar ediyoruz ki, inşallah devamı gelir sağlıkla, huzurla, mutlulukla, inşallah!!! Kalbinin güzelliği yüzüne yansımış arkadaşım, sen dualarını eksik etme...
Bu güzel haberi alınca tel.den, koydum önüme Sudişimin resmini başladım anlatmaya: Sen de büyü bebeğim, sen de sağlıkla, mutlulukla huzurla inşallah kendi ayaklarının üstünde durabildiğinde etrafın sevdiklerinle dolsun, uğruna üzüleceğin, sevineceğin, kah ağlayacağın kah güleceğin, kahkahalarını beraber gökyüzüne savurabileceğin dostların olsun, arkadaşların dolsun etrafına, Allahım seni hep kalbi yüreği tertemiz iyi insanlarla karşılaştırsın ömrün boyunca, kötü insanları, kötülükleri senden hep uzak tutsun inşallah, amin...
(Annen bugün yine törpülenmesi gereken günlerinde, seni çok özledim bir tanem...)

Hiç yorum yok: