15 Aralık 2009

Yeni yıl dileğimi buldum

Dün öğleyin okulun numarası göründü telefonumda, Sude düştü sizinle görüşmek istiyor dediler, nasıl çıktım işten gittim arada hatırlamıyorum, ufak bir sıyrık, öyle dikişlik bir durum yoktu. Sabah da evden çıktığımda Sude ile yalnızdık... Nasıl hazırlandık, benim servisle okuluna yetiştik, bir koşturmaca... Ben hala nefret ediyorum "hadi" kelimesinden, sabah dikkat ettim de ağzımdan kaç kere çıktı sayamadım, Sude de nefret edecek ileride benim gibi "hadi" demelerden...
Neyse karar verdim, ikinci çocuğu istiyorum, tekrar anne olmak istiyorum ama şartlarımdan emin değilim, kendimden emin değilim yani nasıl baş ederim bilmiyorum, bu arada Aydın'dan da emin değilim... Ne de olsa kendisi "hep benim ardımı toplamakla meşgul", yormayalım daha çok kendisini.
Aslında aklıma geliyor benim, bulsun bir Ukraynalı ya da Moldovalı, ucuz iş gücü, geriye kızımla ve yeni bebeğimle bana zaman kalsın, başka da bir "iş"le uğraşmayayım ben. Ama daha çok para kazansın, ben bu şartlarda daha çok kazanmak istersem eve uğrayabilir miyim bilmiyorum (sabah yedi buçuk çıkış, akşam yedi buçuk dönüş, Cumartesi ise sabah aynı çıkış, akşam beş buçuk altı gibi dönüş)Ya da piyango çıksın bize yeni yılda, ben çalışmayayım, 3 ev alıp kiraya versem bana yeter ömür boyu, Aydın çalışsın, kendi giderlerini karşılasın...
Allahım lütfen dualarımı kabul et, lütfen çalışan ve bu acizlikte olan tüm annelerin duasını kabul et, amin.
Eğer 3 evlik değil de büyük ikramiye gibi bir şey çıkarsa da ben de açacağım bir kreş, ama butik olacak, böyle zor durumdaki annelerle ilgileneceğim, ucuz olsun,onlar da zor durumda kalmasın, kokoş ve kendi derdinde olanları uzak tutacağım, faşistlik ise faşistlik, ben de anne faşistiyim kardeşim.

2 yorum:

Girno dedi ki...

canııııııııımmmm ya kıyamam, uzun yazıcam ama kucağımda minik böceğim var :o)

evrim dedi ki...

allahım ne olur aliyenin dileklerini kabul et