10 Aralık 2009

Sude anaokuluna gidiyor. Seneye ilkokula başlayacağını düşünmek artık benim de yaşlandığımı hissettiriyor. Bir de bu aralar burnuma öyle bebek kokusu geliyor ki... Sanırsam biyolojik saatim çalışmaya başladı yine. E hayırlısı, ama zamanı işe ve sezona göre hazırlamalı değil mi?
İlkokulu için adres değiştirmemiz gerekiyor, çünkü istediğim devlet okulu başka bir yerde, ya birilerini bulacağız ya da oralardan bir ev kiralayıp 3 - 4 ay kirasını vereceğiz. Özel okulun yarı yıl parasına eyvallah...
Acayip esprili bir hatun oldu, bunu yazmadan geçemeyeceğim. Resmen bizlere tiyatro izlettiriyor. Geçen gün gelmiş, anne, evimizin müdürü, müdürün mü gelecek, müdürün mü gidecek, müdürün lalesi, babamın müdürü... bir şeyler sayıklıyor ama çok komikti. Ben öyle eblek eblek bakakaldım... Sonra gülmeye başladım. Sonra da bu "lale" lafı nereden çıktı, ona şaşıp kaldım.
Bayram öncesi Sunay Akın geldi buraya, Aydın bilet almış, gideriz di mi diye soruyor arabada, hemen atıldı "Ya evet baba, gidelim, tiyatro gibi mi olacak, çok severim ben, ne zaman gidiyoruz?" Oldu canım dedik, bu büyüklerin tiyatrosu gibi olacak, sıkılmanı istemem vıdı vıdısı yaptık, ama şimdi düşünüyorum, aslında götürebilirmişiz de...
Bu aralar günlerin de kısılması ile "anne lütfen erken gel, anne geç kalma" sömürüleri gırla gidiyor.
Ressamlık... Tabi ya, ressam olacağım derdi, geçenlerde "anne ben düşündüm, ressam olmak istemiyorum, ben öğretmen ya da mimar olacağım, boş zamanlarımda resim yapacağım, aynı teyzem gibi" dedi, kurban olur annesi o ağzına... (Anneler, annecimler bambaşkadır be Girne ;) )

2 yorum:

Girno dedi ki...

Aliyecim, yerim ben esprili hatunu :o) müdürün lalesi nabeeeeerrrr
bu annecim meselesi bazen çok masum geliyor,ü bazen de kendimi bu eski döpyesli anneler gibi hissediyorum bunu derken, bazen de çok bağnaz geliyor. ne biliyim işte, isteyen içinden geleni desin aslında ama ben bayılıyorum böyle yeni fikirlere, hemen kendimden bişeyler buluyorum :o) daha sık yazsan olmaz mı be gülüm :o) bide biran önce bebek yap aralarını açma derim ben :o)

evrim dedi ki...

ya duru sanırım ilkokulda anne diyecek aliyaaaa