28 Mayıs 2009

Doğum günü yaklaşıyor... Bayar kardeş :)

Resim
Bir dönen etek tutkusu evlere şenlik, geçen sene bileklerine indiği için düzgün giyemediği elbise şimdi dizinde, başı dönüyor, oraya buraya savruluyor ama dönmeye devam... Benim de aynı tutkum vardı, o yüzden de ayağım yanmıştı...

Pastasını şeker hamurlu uğur böceği mi yoksa barbie bebekli mi yaptırsam, barbie bebeklide şeker hamuru yok, boya yok, neyin ne olduğu belli, ama uğur böceğini de Sude istedi neyse yarın katalogdan kendisi baksın..

Dua ettik geçenlerde, hadi şimdi içinden bir dilek tut dedim, tuttum annecim dedi, neymiş dedim kardeşi olsunmuş... Ama Sude ben henüz hazır değilim dedim:

* Merak etme anne ben bakarım O'na, yatağımı da paylaşırım, odamda yatabilir, ya da sizin odanızın yanında yatsın, eski kıyafetlerimi de veririm, altını da temizlerim, mamasını da yediririm, anne ben kardeşim olsun istiyorum.

* Sudecim bunu sonra konuşuruz hem senin bir sürü kardeşin var ki,

*Hayır anne ben gerçek kardeş istiyorum, bayar kardeş.


Hiç yorum yok: