08 Nisan 2009

Anlamaya çalışmak

Selamlar...
Neredeyse 1 yıl geçmiş, Sude 1 yaş daha büyümekte.
Bu arada ben iş değiştirdim, pek çok şeyi tamamen hayatımda değiştirdim...
Sude ise tamamen değişti. Net bir çocuk, ne istediğini biliyor (en azından şimdilik), kimi zaman nazlı ve çekilmez oluyor ama kromozomları xx olan insan türünde hep yaşanan bir durum.
Ben çok farklı yollara attım kendimi, savaşıyorum ve artık aynadan kendime dimdik bakabiliyorum. Bundan çok memnunum. Sude'yi daha çok özlüyorum ama daha çok dertleşiyorum.
Geçen gün babası okula bırakırken arabada konuşuyorlarmış ve durup dururken "Baba ben bu hayatta her şeyi anlıyorum, her şeyi biliyorum ama bir tek şu annemi anlayamıyorum" demiş.
Yorumsuz...
Eski tutkum resim yapmaya dönüyorum. Yağlı boya, ama şimdilik bir kaç guaj. Heyecanlıyım...

Hiç yorum yok: