10 Nisan 2009

Kız çocukları aynı mıdır? Sude için ne yapmalıyım?


* Geçen akşam gittiğimiz kitapçıda ben İş Bankası'nın çok güzel hikaye kitaplarını buluyorum, o ise gidip gidip Barbie Winx garip garip hikayeler...
* Çarkıfelek'te sunuculuk yapan genç kızın kıyafetinin kritiğini yapıyor ciddi ciddi...
*Kıyafet almaya artık Sudişle gitmesem mi acaba? Çünkü nerede rüküş kokoş allı pullu şeyler, Sude orada...
*Oyuncak alırken işkence, sürekli makyaş, topuklu terlik bunun gibi ıvır zıvırlar dikkatini çekiyor...
*Sürekli etek giymek istiyor, ben hata kaza elbise giymişsem ve o pantalon giymişse evde olay çıkıyor.
*Geçen akşam "senin geceliğin var ben neden pijama giyiyorum" diye ağladı.

Bunlar beni ürkütüyor, acaba ürkütmemesi mi lazım, hani genel bir şey kız çocukları için? Teselli mi ediyorum kendimi?

Bir de şimdiden sınırlamayayım da sonra ileride küçük kadınlar gibi gezmesin diyorum, ben kısıtlamadıkça tepeme biniyor.

3 yorum:

asliberry dedi ki...

Galiba bu doğal bir süreç. bu yaşlarda çocuklar elbiseler ve oyuncaklar aracılığıyla anne babalarını taklit ederler, büyüklerin dünyasını canlandırırmış. Yani cinsiyetin oturmaya başladığı dönem.

evrim dedi ki...

aliyecim sudenin bu kokoşluğu tamamen benden kaynaklanıyor..biliyorsun nerede al var pul var tü tü var postiş var incik boncuk var hepsi bende..sudişime de enjekte etmişim demekki herşeyi:) inşallah kızımı da kendime benzeteceğim..örnek: bezlerine payet yapıştırıyorum:)

Sudiş dedi ki...

Beze payet bu işin son noktasıdır, duruyorum ve saygıyla eğiliyorum...