17 Mayıs 2007

Kerhen de olsa yaptılar demek...

NE OLACAK BU SOLUN HALİ?
Baykal, "Ne olacak solun hali' sorusuna şu cevabı verdi: Sosyal demokratların çok iyi düşünülmüş sağlam bir programı vardır. Bu yeni bir süreç başlatacaktır. türkiyemizde artık çok güzel şeyler olacak. Ülkenin aydınlık geleceğine göre yeni yaklaşımların zamanı. Yeni bir dönem başlamıştır."
Bir gülme isteği geldi şööyle ta derinden içimden sormayın gitsin, hey allam diyorum susuyorum, su demişken, bugün okuduğum en güzel haber, cumartesi günü sağanak yağışı okumam oldu. Amin.
Yarın Volkanım ile Gamzecim evleniyor. İzmir'de olacağım. Keşke Evrimim de gelebilseydi. Sudişin papatyalı elbisesini hazırladım, yarın O'nu da götüreceğim. Nereden nereye be günlük, heyyyt be :D
Bu arada bugün Nuray Mert yine çok yerinde cümleler kurmuş. İnsanlar hayatlarının her alanında, anında, eğitim ya da kültür seviyesi ile alakası olmadan birbirlerini aldatabiliyorlar. Bunun sadece insanın kendisi ile barışık olabilmesine, sevgi ve saygı gibi temel prensiplerini edinebilmiş, sindirebilmiş insanlarda daha az yaşandığını düşünüyorum. Bir de kirlenmek ile de alakalı, hayatta ne kadar çok kirlendiyse birisi o kadar kirletiyor etrafını eğer hala kendisi ile hesaplaşmayı başaramadıysa. İtiraf ediyorum, bunu ben de hala başaramadım dolayısıyla hala kirlettiğimi düşünüyorum...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

ne kadar guzel bir yazı son derece katılıyorummmmmm...