12 Nisan 2006

?

Gece Sude'ye yandan fermuarlı boydan tulumunu giydirmek istedim ama ince dediği için babası, daha kalın bir pamukludan ama önden boydan boya çıtçıtlı tulumunu giydirdim, sabaha karşı telsizden bir kaç ıhıldama duydum ama susunca yattım tekrar, sabah çağırdı babamız çabuk gel diyerekten Sudişkonun odasına, hanımefendi bütün çıtçıtlarını söküp tulumunu çıkarmış ve yumuşak battaniyesine Avrupa Yakasındaki Burhan abinin şömine önündeki fantezi pozu gibi sarılarak mışıl mışıl uyumakta, öyle huzurlu ki yüzü, öyle rahat ki... Devamlı bir soyunmak hali, sonumuz hayır olsun ne yapalım... Bir yanda olabildiğine cadı tavırlar, benim diye diretmeler, öte yanda işden gelince bana sarılıp "annem" demesi taa kalbinden duyabildiğim, sonra beni sürükleyip makyaj çantamı açıp ruju bir güzel çevirdikten sonra dudaklarını büzerek uzatması:"anne ojjjj, anne hadiii"...