03 Şubat 2006

Bebeğimi özledim bugün...


Dün işten eve gelirken fonda Sezen Aksu'nun oğlu için yazıp bir güzel de okuduğu şarkı çalıyordu arabada, yanımdaki arkadaşımdan utanmasam oturup ağlayacaktım, kınalı kuzum, dudakları kirazım ne çabuk büyüdün... Öyle yüce bir duygu ki, öyle eşsiz ki, sonsuza dek hep seveceğinizi, hep O'nunla olacağınızı gözünüz kapalı tereddütsüz söyleyebilirsiniz, aksini düşünmek bile insanın tüylerini diken diken yapıyor... Şarkı içimde titrerken girdim eve, bebeğim kapıda beni karşıladı ama gözü çantamda, ışıl ışıl, lalaaayı açacakmışım, hemen bilgisayarıma saldırdı, dur gül kokulum önce sarılayım sana diyorum, yok atılıyor laalaaa diye, aldık bilgisayarı oturma odasına geçtik, bir şekil kandırdım, sarıldım sıkı sıkı, offff sigara kokuyordu cennet kokulu saçları, ekşi eşi, hiç bir kokudan bu kadar nefret etmiyorum çünkü kızımı bile bile zehirlediklerini biliyorum, anne kaka dedi, aaa bebeğim gene işini bitirdikten sonra söyledi ama olsun, hemen üstünü çıkardık, sildik doğru banyoya, kahkahaları gelirken fonda bir yandan odasını düzeltiyorum, dağılmış oyuncaklar, minik minik eşofmanlar, yatağımın ucunda salopet pantalonu, her şeyde kokusu, elleri, bu kadar çabuk büyünür mü be yavrum? Bu kadar doyulmaz olur mu bir koku, bir yüz, bir el? Anneee bitttiiii diye bağırıyor sonra sıpa, aralıyorum duşa kabini, elinde kesesi, köpükler içinde gülümsüyor bana gözler hınzır hınzır... Annecim ne yapıyorsun diyorum, bayooooo, dilini yerim ben, hemen gidip havlusunu alıyorum, minik minik bembeyaz atletini, bezini, çıtçıtlı uzun kollu atletini, pembe kazağını, salopetini koyuyorum, havluyu uzatıyorum babasına, babası ile diyaloğu, kahkahası, su gibi güzel kızım benim, duru, berrak, hayatın hep mutlulukla sağlıkla geçsin, çıkıyoruz, neredeymiş dünyanın en güzel bebeği diyorum aynada kendine bakıp pat pat göğsüne vuruyor duudee diyerek, sıpa, belki yarım saatte 2 atleti zor giyiyoruz, nasıl da oynuyor kendiyle, ben kan ter içinde, giyindik, saçımızı taradık, yağımızı spreyledik, kabanımızı giydik, yemeğe gittik, protokol var, vali geliyormuş, kızım dinlemiyor, koşturuyor ortalıkta, takım kıyafetler içindeki ciddi suratlı adamlara iğrenerek bakıyorum, bir yanda yapmacıklık, sahtekarlık bir yanda kızım, koıllamam lazım, korumam lazım ama nasıl? Ardından arkadaşlara gittik, Sude Kayra ile oynadı, evet kızım ilk defa arkadaşıyla odaya gitti, beraber oynadılar, yatağı yere devirip üstünde zıpladılar, file 2 kişi sığmaya çalıştılar, düştüler, birbirlerine oyuncak attılar, gitar çaldılar, bespiii (basket) attılar, bunu da kapıdan gizli gizli izleyen bir çift göz anlatıyor size... Dönerken arabada gözleri süzüldü, süzüldü ve usulca kapandı, yüzü huzurlu, şükürler olsun dedim, bir günümüz de mutlulukla geçti, umarım her zaman yüzün kalbin tertemz sağlıklı huzurlu olursun bebeğim, tüm yavrular olsun, tüm çocuklar...

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Sevgili Aliye,çocuklar dünyanın güzelliği,onlar her şeyin güzeline,iyisine layık.Mutluluğunuz daim olsun.
Sana ekmek yaptığımı haber vermek istedim. Tarçın'ın Mutfağı'ndaki ekmekle ilgili yorumları okuduktan sonra bir deneme yaptım bugün. Köy ekmeği ununu kullandım.Bir paketten beş küçük ekmek yaptım.Sonuç güzel;ama bir dahaki sefere daha fazla su ile daha yumuşak bir hamur tutmayı düşünüyorum.Hatta içine ceviz koyabilirim. Sevgiler. Meltem Atan

Sudiş dedi ki...

Eline sağlık Meltem, sana mail attım sanırım gmailden ama yine de tekrar edeyim emeğine sağlık...

Adsız dedi ki...

Sevgili Aliye zaman zaman yazılarınızı okuyorum ve aynı duyguları tek yaşayan ben değilmişim diyorum.Benimde 9 Haziran 2004 doğumlu ikizler burcu oğlum var.Herşeyden çabuk sıkılan,kıpır kıpır,çok hareketli bir o kadar sevimli yeme problemi olan oğlumla yaşadıklarınızın hemen hemen hepsini yaşıyoruz.Anne olupda birde çalışıyorsanız bütün sorumluluk ve fedakarlık en çok sizin üzerinizdeyse herşey çok zor oluyor. Çoğu zaman ne yemek yiyebiliyorum, elim havada ne verirsem kar kardır diye uğraşıp duruyorum.Hele son birkaç aydır kendim yemek istiyorum diye tutturuyor.Sude nasıl oyuncaklardan hoşlanıyor mu? Benim oğlumun oyuncaklarla arası pek iyi sayılmaz çok çabuk sıkılıyor.Daha çok fırın, makine, tv vs nasıl çalışır onlarla meşgul oluyor.Sudeyi benim yerime öpün

Sevgiler
irem

Adsız dedi ki...

Mrb Aliye bende oğlumu hala emziriyorum,Belki iştahı açılır diye zaman zaman bırakmayı düşünüyorum sonra ya daha berbat olursa diye hep kendimi engeledim.Şimdi ise Hazirana kadar emzireyim diyorum.Sude'nin iştahında değişiklik var mı?Duygularınızı ve tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim.
zeynepirem1977@hotmail.com