18 Ağustos 2005

Günaydınlar!!!


Bebeğim dün sana resmen uçarak geldim, ayakkabını giymek üzereydin ki beni görünce gülüşün, sabırsızlığın ve kedini gördüğün anda anneni unutup işaret etmen... her şey mükemmel seninle, umarım hep böyle mutlu ve sağlıklı olursun bir tanem. Babaannenin terasında afiyetle salkımından kendin kopararak yediğin üzümlerin fotosunu en yakın zamanda çekmem gerekecek sanırım.
Dün akşam yemeği sıralarında epeyce huzursuzlaşarak mızmızlanınca kucağıma alıp dışarıya çıktık, kediciklerin peşinde koşturduk, 3 nesil kedi ailesi var Mualla Teyzelerin evinde, anneanne Gülsüm, anne Bediş ve minik kedimiz, miniğin adını hatırlayamadım şimdi... O da senin gibi annesinin etrafında oradan oraya koştururken bir yandan merakla keşiflere dalan bir surattı... Zorla eve girip "Bak bebeğim şimdi gezmeye gidiyoruz ama önce yemek yiyeceğiz" dediğimde etrafına kocaman bir örtü serip önüne de Semra Yenge'nin yaptığı domatesli bulgur pilavını koyduğumda sen pilavı örtüye yedirirken ben de sana çok şükür 1 kase zeytinyağlı bamya yemeğini yedirebildim, afiyet olsun bal şeker, sağlık olsun kızıma, akıl olsun...
Daha sonra da parka gittik, orada yine salındın podyumda gezinir gibi, herkesin ilgisini çekerek ama kendi havanda, müzik eşliğinde belini kıvırtmalar, el çırpıp dans etmeler, zıplamalar :D

Veeee yorulup da kucağıma geldiğin an en güzeliydi, bana parmağınla "aaaa" diyerek işaret ettin aydedeyi, aydedeyi beraber avucumuzun içine alıp O'na şarkılar söyledik, O'nu okşadık, sonra tekrar yerine gönderip ipek saçlarını okşamaya başladım iyice yanıma çekip sıkı sıkı sarılarak kucağımda, ve bebeğim ööyle gözlerini yavaş yavaş kapayarak uyudun annenin kucağında...

SENİ ÇOK SEVİYORUM ve sana yine sonsuz kere teşekkürlerimi sunuyorum bir tanem yaşattığın tüm güzellikler için.

Hiç yorum yok: