17 Ağustos 2005

BABABİİİ!!!!


Hepinize kızımla benden bababi (=merhaba)...
Teletubbies sefalarımızda fark ettim sonunda kızımın dilinden düşmeyen bababiii lafının ne demek olduğunu, merhaba diyor bebeğim sevdiklerine, ne mutlu bana...
Dün de bir ilk yaşadık prensesimle, hemen anlatayım: Bir akrabamız rahatsızlanmıştı tatil dönüşü sıkıntımız işte, çok şükür sağlığı yerine gelmeye başladı, oraya gittiğimizde ziyaretlerine bir aile geldi, 3 aylık bir de bebekleri vardı, Sudecim bebeği görünce öyle içten sarıldı ki görecektiniz, "hiiiii!!!" ,"ayyyyy" diye diye minik parmaklarıyla severek bir yandan sarılıp kucaklaması beni acaip mutlu etti, gözlerinden hep böyle sevgi aksın bebeğim, beni yine yeniden gururlandırdın pamuk prensesim, seni çok seviyorum...

Yandaki resimde bebeğim, Evrimimin düğününde sigara böreklerine saldırmak üzereyken görülüyor. Ellerini avuçlaması ve bakışları çok hoşumuza gitmişti babasıyla, her bakışımızda hayran kalıyoruz miniğime...
Dün de annemlerim bahçe evine gittik, Karabaş ve Duman'ı bir yandan sevip bir yandan "diiit diiit" (=git) diye azarlaması ve ızgara balıkları mideye indirmesi, Türk kahvelerimize saldırması, dayısı Burak ile yumruk yumruğa oynayıp karşılıklı kahkahaları savurmaları... Bebekli çoğu evde oluyordur bu anlattıklarım, miniğim şımarıyor ve onu hayran hayran yılları devirmiş bir sürü yetişkin sevgiyle ve yerinde olmayı imrenerek izliyor...
Seni seviyorum pamuk prensesim, çakır zeytinim...

Hiç yorum yok: