21 Mart 2007

"Yeden?"


Bu aralar favori sorumuz "anne yeden?" Bir insan bu kadar kurcalar mı ötekini sinir etmek için?
Bir de şu modamız var bu aralar, iğrenç ama paylaşmalıyım, ileride okuyup önce bana kızsın ama daha sonrasında ne arızaymışım deyebilsin keyifli keyifli... Tuvalete gittiğinde acaip çenesi düşüyor o zaten ayrı, bir keresinde öyle tutmuş ve öyle bir şırıltı sesi gelmişti ki "Offf Sude deniz yaptın ortalığı" demiştim, sonra bana bakıp "Anne şimdi de gemi yapcam ben çok çok denişe"
İçime çok işim varmış gibi hisler doğuyor ;D
Bu arada geçen ay Antalya'dayken Jolly Jokerler'e gittik. Antalya'ya taşınmayı bile düşündüm ara ara ama Sude ile zor olur, neyse iyi geliyor böyle arada... Umarım Sude ile de beraber gider kafa sallarız ileride Psychokiller que'est que c'est... Elinize dilinize sağlık Aycan ile Volkan bir de basçı ağır beyimiz, yazın ya da en kötü ihtimal seneye görüşmek üzere...

Hiç yorum yok: