15 Kasım 2005

Devam ediyoruz...

Dediğim gibi sanırım biraz süslü bir bebeğim olacak ileride, bu küpeleri sallayarak kafa bir sağa sola, ben ise hayran hayran O'nu izler vaziyette...


Bu arada bu yazı yazılan bölümün genişliğini nasıl ayarlayabileceğimi bilen biri var mı acaba? Mesela linkler, arşivler, takip ettiğim siteler felan bunlar hep taaaa en aşağıda yer alıyor, nasıl yukarı alabilirim?
Ben biraz daha foto koymaya devam edeyim, uzun bir yazımı ve paylaşımlarımı ayrı bir postta ileteyim?


1 yorum:

VİLDAN dedi ki...

Sevgili Aliye,
Yeni bir blogcu olarak prensesin maceralarını okudum. Benim oğlum 16 yaşında ama benim için hala emzirirken sarıldığım zamanlardaki gibi içimi titretiyor. Anne olmak çok güzel..Bana bizim mucizemizin bebekliğini hatırlattınız.
Bu arada 3 gündür uğraştığım şu yan sütun işini bu gün çözdüm.Umarım sizin de işinize yarar:dashboardda template sekmesini tıklatıp content bölümündeki genişlik(Width) ölçülerini küçültün. iki bar geni
şliği sayfadan geniş olunca yan barı alta atıyor sanırım.
Sevgiyle yazmaya devam.. hoşçakalın...