16 Ağustos 2005

TATİL DÖNÜŞÜ


Hepinize merhabalar prensesimle benden, bize o kadar kısa gelen bir tatildi ki... Ama bir o kadar da üzücü bir olayla biten, bir yakınımızı neredeyse bir hiç uğruna kaybediyorduk ki çok şükür şu anda her şey yoluna girmeye başladı. Önce sağlık arkasındna mutluluk ve huzuru getirmek bizlerin elinde.
Tatile çıktık bebeğimle, Eskişehir'de en yakın arkadaşlarımdan Evrimimin düğünü için yollara düştük. Bebeğim herkesin gözdesi oldu, bizi hiç üzmedi, tatlı prensesim tekrar söyleyeyim: SENİNLE GURUR DUYUYORUM BİR TANEM!
Çok güzel pozları ve de frikikleri var prensesim paylaşacağım sizlerle...
Ardından Bodrum'a gittik ve de döndük...
Ama kızımın kokusu hala burnumda. En güzeli sabah beraber uyanmamız ve sarılmalarımız, oyunlarımızda kahkahalarımız, Teletubbiesleri izleyip bababiiii diye bağırışlarımız, çığlıklarımız, zıplamalarımız, her şey o kadar güzeldi ki uçup gitti, bitiverdi, ama doya doya kızımla beraber geçirebilmenin keyfi var yüreğimde, gayet mutluyum o yüzden. Özgür kızım hem düğünde arkadaşımın ailesinin evinde, hem de Bodrum'da "free" takılmayı tercih edip gezindi durdu bir başına ki, bu yaşlarda normal mi bilemiyorum çünkü artık kendisi yemeye başladı, benden kabul etmiyor, ancak çok aç ise kabul, aksi takdirde kendisi yiyecek, çatal ve kaşık ile, bıçağı kullanarak etleri kesmeye çalışıyor ama biz henüz erken bulduğumuzda bıçakları olabildiğince uzaklaştırıyoruz :D
En sevdiğimiz oyunumuz, bana "anneee" diyerek seslenmesi, ben de "efendim bir tanem" diyorum, hıh diyerek gülüyor ve gözlerimin içine bakarak tekrar "anneee" ben de "efendim canım", "efendim aşkım", "efendim pamuk prensesim" böyle böyle uzuuuunca karşılıklı sesleniyoruz. Bir de evin içinde saklambaç ya da yakalamaca oyunumuz var, o da süper, bol kalori harcamam iyi ama bu velet bu boyda bu enerji ve hızı nereden alıyor çok merak ediyorum...
P.S.:Fotolarımızın devamı var.

Hiç yorum yok: