27 Temmuz 2005

Arada sözler duyup bunları bir yere not etmek hoşuma gidiyor, hele hele şu Mevlana'nın sözünü kızımın sayfasına koymayı ayrı bir borç bilirim:

"Kimseden sana kotuluk gelmesini istemiyorsan;fena soyleyici, fena dusunceli, fena ogretici olma... MEVLANA"

Bunu tarif defteri.com'da "aliyeesra" kullanıcısının imzasında gördüm, çok hoşuma gitti, iznini de sordum ama bekleyemeden eklemek istedim.
Size de hiç oluyor mu? Çok hoşunuza giden sözler, hani yaşamınızda yol gösterici olarak kullanabileceğiniz cümleler... Ama yaşamın getirdikleriyle beraber bu sözleri kullandığınızda kendinizi saf ve aptal hissettiğiniz anılar... Benim çok başıma geldi, ama ısrarla doğru bildiklerimi ugulamaya çalışıyorum, yoksa kendimle ters düşüp öyle bir noktaya gelebilirim ki kendimi kötü bir insan olarak addedebilirim, bu başıma gelebilecek en kötü şeylerden biri, kınadığım insanların pozisyonuna düşmek.



Canım kızım doğru bildiklerini uygularken hep yanında olmak isterim...

Hiç yorum yok: